اخبار روزفناوری

آی‌پد تاشو اپل ممکن است با تاخیر احتمالی مواجه شود، آیا می‌تواند تجربه هیبریدی iPadOS/macOS را داشته باشد؟

آی‌پد تاشو اپل ممکن است با تاخیر احتمالی مواجه شود، آیا می‌تواند تجربه هیبریدی iPadOS/macOS را داشته باشد؟

اپل در حال کار بر روی انواع مدل‌های جدید آیفون برای آینده است که به آن اجازه می‌دهد نسل جدید گوشی‌های هوشمند را رهبری کند. در حالی که شایعات مربوط به نسخه جدید بسیار نازک آیفون 17 در اخبار منتشر شده است، اکنون می شنویم که این شرکت در حال کار بر روی نسخه های مختلف اولین دستگاه تاشو خود است که می تواند آیفون یا آیپد باشد. پیش از این انتظار می رفت که این شرکت این دستگاه را در سال 2025 عرضه کند، اما بعداً گزارش شد که به دلیل محدودیت های عرضه و مشکلات فنی، تاشو در سال 2026 عرضه خواهد شد.

اولین iPad تاشو اپل ممکن است تا سال 2026 با تاخیر مواجه شود

جف پو، تحلیلگر برجسته، در آخرین یادداشت های تحقیقاتی خود بیان می کند که اپل اولین آی پد تاشو خود را به جای سال 2025 در سال 2026 عرضه خواهد کرد و این تنها نشان می دهد که این شرکت با طراحی و ویژگی های فنی آن مشکل دارد (از طریق MacRumors). Pu همچنین تاکید کرد که سری آیفون 17 این شرکت، همراه با Apple Intelligence، فروش آیفون را به ویژه در چین افزایش خواهد داد. با این حال، Apple foldable مقداری “پس زدن” را تجربه کرده است، به این معنی که دستگاه ها نسبت به آنچه در ابتدا انتظار داشتیم، تاخیر داشته اند.

همانطور که ذکر شد، ممکن است دو دلیل وجود داشته باشد که چرا این شرکت می‌تواند تاریخ عرضه را جلوتر بگذارد، که ممکن است منجر به این شود که مدل‌های فعلی یک سال یا بیشتر در بازار با ظاهر استاندارد خود ادامه پیدا کنند. اپل می تواند به چالش های توسعه پایبند باشد و فقدان پیشرفت در فناوری ارتباط زیادی با آن دارد. به عنوان مثال، اپل می‌تواند منتظر تکمیل مکانیزم لولا باشد که بخش مهمی از دستگاه‌های تاشو است. علاوه بر این، از نظر تولید، بازده قطعات ممکن است کمتر از حد انتظار باشد، که می‌تواند هزینه کلی دستگاه را افزایش دهد، چیزی که در Vision Pro دیده‌ایم.

ما معتقدیم که این شرکت آیفون تاشو را قبل از یک دستگاه تاشو بزرگتر عرضه خواهد کرد که مدتی است شایعه شده است. دستگاه بزرگتر می تواند یک آی پد یا مک هیبریدی با نمایشگر 20.3 اینچی باشد و می تواند اولین دستگاه این شرکت باشد که دارای iPadOS و macOS hybrid تجربه. در مورد آیفون، پیشتر گزارش شده بود که این شرکت قصد دارد یک نسخه فولد و یک نسخه فلیپ از آیفون تاشو، مشابه سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ سامسونگ ارائه دهد. با این حال، جزئیات دقیق در این مرحله کمیاب است، و ما به کاربران توصیه می کنیم که اخبار را با کمال میل دریافت کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا